Skocz do zawartości

Witamy Cię na Forum-Sportu.pl!

Dołącz do Nas by uzyskać dostęp do Wszystkich funkcji Naszego forum. Dzięki temu będziesz mógł pisać posty, pytać Naszych specjalistów i brać udział w Naszych konkursach. Proces rejestracji trwa chwilę i jest całkowicie darmowy! ( rejestracja ) Jeśli posiadasz już konto na Facebooku, możesz się zalogować bez rejestracji ( logowanie przez Facebook)
Zdjęcie

Dajcie szanse nowemu :]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duży

Duży

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 07 grudzień 2006 - 22:54

Waga 81kg , 174cm wzrostu , 42 bic , 120cm klata , 76 pas
Czekam na słowa krytyki :)
  • 0
Chcesz byc wielki ? To

Doradca Forum Sportu

Doradca Forum Sportu
  • Ekspert
W większości przypadków polecamy:
URX BOMBSHELL 270G OXYMAX XT 60 KAPS. ALPHAMAX 120 KAPS.
169 PLN 149 PLN 165 PLN
sprawdź pozostałe odżywki na Muscle-Zone.pl

#2 marker26

marker26

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 127 postów

Napisano 08 grudzień 2006 - 09:51

super extra

i faktycznie napisz coś więcej j/w
  • 0

#3 Duży

Duży

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 08 grudzień 2006 - 11:20

Staż leciutko ponad 2 lata ... koksów nic ... same suple ! A konkretnie kilka cykli ... ostatni cykl to :
10kg Mass xxl
6kg WPC 80 ostrowia
500g Creapure + ALA + B1
400kap L-glutamina T6
4kg dextrozy
400kap. tauryny
600kap anabolic BCAA

Jeszcze jakies info zażucić ?
  • 0
Chcesz byc wielki ? To

#4 FU

FU

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 249 postów
  • MiastoPoznań

Napisano 08 grudzień 2006 - 14:36

elegancko
  • 0
intergalactic planetary, planetary intergalactic :< ...

#5 bebol

bebol

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 44 postów

Napisano 08 grudzień 2006 - 14:50

Sylwetka dobra na koksie czy nie to nie wazne :-) .Litwin czemu nie wiezysz ze to mozliwe??dobra genetyka i to wszystko
  • 0

#6 mariusz

mariusz

    Obyty Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 703 postów
  • Miastookolice Raciborza ( slask )

Napisano 08 grudzień 2006 - 15:04

to niezle jak takie miesa zrobilaes tylko na tym co pisales gratulacjie :)
  • 0

#7 Duży

Duży

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 08 grudzień 2006 - 16:17

Te odrzywki co napisałem to sa te ktore zjadłem rabiac osyatni cykl ... Ich było znacznie wiecej !!! Każda kase ładuje w odrzywki . i od kad mineło 6 miechów regularnuch treningów prawie ze cały czas jestem na odrzywkach , nie liczac drobnych np. 2 tyg przerw . Koksu nigdy nie ruszałem , a zabiore sie za niego jak wszystko powoli bedzie słabiej szło ... Nie chcecie to nie wieżcie . Trudno sie mówi .
  • 0
Chcesz byc wielki ? To

#8 bebol

bebol

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 44 postów

Napisano 08 grudzień 2006 - 16:30

litwin a on chodzi z siwcem do klasy %)
  • 0

#9 MIKI

MIKI

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 154 postów
  • MiastoGdynia (Orłowo)

Napisano 08 grudzień 2006 - 16:48

No prosze kto tu się zjawił :)

DObre fotki oby tak dalej :)
  • 0

#10 sIwCu_maSt3R

sIwCu_maSt3R

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 08 grudzień 2006 - 18:41

Znam typa, koksów nie brał :) Ale i tak jest suchar %))
  • 0

#11 MIKI

MIKI

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 154 postów
  • MiastoGdynia (Orłowo)

Napisano 08 grudzień 2006 - 18:45

Hehe Dokładnie jak Siwiec napisął :) heh :D :mrgreen:
  • 0

#12 Duży

Duży

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 08 grudzień 2006 - 20:32

Jebał was pies :) suchar to ty Siwcu :D
  • 0
Chcesz byc wielki ? To

#13 3rr0r

3rr0r

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 178 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 08 grudzień 2006 - 20:44

A tam czepiasz sie %)) Nie liczy cyklow jak sie bylo mlodym i glupim w stylu 200 mety bez odbloku %)
Btw-widziales na SFD-domis zrobil na cyklu na suplach 9kg %) %) Mocne te suple hrhrhr

A tak serio ladna forma :mrgreen: Czy cos wbijales/lykales to akurat sprawa drugorzedna.
  • 0

#14 Wawok

Wawok

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 85 postów
  • MiastoTarnowskie Góry (Świerklaniec)

Napisano 09 grudzień 2006 - 10:19

no nieźle aczkolwiek ćwicz ćwicz bowiem jest w Tobie potencjał :)
  • 0

#15 Gość__*

Gość__*
  • Gość

Napisano 10 grudzień 2006 - 10:30

dobry wygląd i raczej bym radził nie zaglądac w kartoteki :-)
  • 0

#16 Grzechu

Grzechu

    Obyty Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 318 postów

Napisano 16 grudzień 2006 - 21:55

No sylwetke masz za***ista, podoba mi sie. Ale dwa lata? Jak na serio to masz super geny. Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w nastepnych treningach!!
  • 0
Pudzian Team
E-Mail - admin@grzegorzlorek.com
" Ikon

#17 Duży

Duży

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • MiastoGdynia

Napisano 20 grudzień 2006 - 15:55

zrobiłem jeszcze kilka fot ;] moze sie przydadza do konkretniejszej oceny ;]
  • 0
Chcesz byc wielki ? To

#18 Wawok

Wawok

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 85 postów
  • MiastoTarnowskie Góry (Świerklaniec)

Napisano 21 grudzień 2006 - 13:05

z tych nowych zdjęć podoba mi się to pierwsze ale tylko zewzględu na kaptur %)
  • 0

#19 Joe Weider

Joe Weider

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 27 grudzień 2006 - 11:28

oczywiscie ze da sie to zrobic w takim czasie ,a to ze wam niktorym nieidzie to poproistu szczewscia niemacie i dobrych genow,mi naprzykład tez zajebsicie idzie i wsyzcy mi niewierzą i tez myslą ze koksy zajebałem
  • 0

#20 marker26

marker26

    Początkujący Forumowicz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 127 postów

Napisano 27 grudzień 2006 - 12:46

oczywiscie ze da sie to zrobic w takim czasie ,a to ze wam niktorym nieidzie to poproistu szczewscia niemacie i dobrych genow,mi naprzykład tez zajebsicie idzie i wsyzcy mi niewierzą i tez myslą ze koksy zajebałem



to może zapodaj swoje foty

jak już tak skromnie o sobie piszesz :-P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Właściciele oraz administratorzy Forum-Sportu.pl - nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane na portalu przez użytkowników.